پت و مت
پت و مت
خوش امدید

Hello bilder

 

سلام به وبلاگ ما خوش امدید

من و دوستم  باهم این وب  ساخته ایم

این وب مثل بقیه وبلاگ ها قوانین دارد

تنها قانوینی که اینجاداره بی قانونیه!........

  کپی هم ازاده ذکر منبع نمیخواد به نظر من کار مزخرف هست

برید حالشو ببرید 

راستی برای این اسم وبلاگو پت و مت گذاشیتم

چون به ما شباهت خاصی داره

دوستون دارم

 

راستی به دلیل به روز بودن

از آرشیو ی وبلاگ دیدن کنید



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت15:20---26 شهريور 1395
ممنونم از حضورت اجی
موفق باوشیــ
پاسخ:خوایج


عارف
ساعت21:58---11 مهر 1394
سلاممم خوبی؟؟معلوم هس کجایییییی ریحانه .شناختی من و؟؟؟

عارف هستم
پاسخ:سلام خوبی چی کنم شهریور مسافرت بودیم مهر هم ک خودت میدونی مدرسه ها و درس ها تو کی ها هستی ک منم بیام لطفا بهم بگوووو
پاسخ:میشه لینک وبترو بدی


mahya
ساعت15:47---2 شهريور 1394
واقعا وبلاگتون عالیه


علی اکبر
ساعت18:57---31 مرداد 1394
نگران آینده نباش

چون خدا زودتر از تو ، آنجاست ...
پاسخ:زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [جمعه 9 مرداد 1398برچسب:,] - [Reyhaneh]

Copy right TemplateWorld